FAQ

Jaki strój potrzebuję na zajęcia pole dance? Jaki na Exotic?

Trenujemy, w KRÓTKICH SPODENKACH odsłaniających uda (trzymamy się głównie na skórze), i tshircie, topie wygodnej koszulce. Trenujemy na bosaka lub w skarpetkach.
Na exotic będziemy dodatkowo potrzebować nakolanników oraz butów na platformie/obcasie

Czy trzeba mieć silne ręce?

Absolutnie nie! Nikt się nie rodzi z silnymi rękami. Siła przychodzi z czasem. Zajęcia pierwsze kroki, są zajęciami, które wprowadzają Nas w świat Pole Dance, i zapewniają Nam siłę i wytrzymałość w kolejnych etapach tej przygody.

Czy trzeba mieć ukończone 18 lat by trenować Pole Dance?

Oczywiście nie. Pole Dance można trenować w Naszym studio od ukończenia 10go roku życia.

Czy dodatkowe kilogramy przeszkadzają w treningach?

NIE! Pole Dance trenować może każdy bez względu na wagę, płeć czy wiek. Jeżeli czujemy się dobrze z samym sobą to tak samo możemy być kotami w treningu, Nasze ciało poradzi sobie ze wszystkim. Naprawdę!

Co ze sobą wziąć na trening?

Oczywiście warto wziąć wodę. A tak naprawdę to mamy wszystko, ręczniczki, maty, magnezję do Waszej dyspozycji. Także don’t worry.

Jak wygląda trening? Ile trwa?

Każdy trening Pole Dance trwa 55-60 minut. Zaczyna się 15-20 minutową rozgrzewką z rozciąganiem. Po wszystkim przechodzimy do części głównej w zależności od poziomu. Figury, obroty, chwyty itd. wszystko łączymy w magiczne combosy.

Czy Pole Dance boli?

Do przeżycia, skóra się przyzwyczaja, ciało się wzmacnia i wszystkie niedogodności mijają. Bywa że Pole Dance boli, robi siniaki, a ręce się ślizgają głównie na początku. Na szczęcie satysfakcja z treningu jest gwarantowana. Postępy, budowanie siły, zmiana sylwetki oraz nauka latania jest nagrodą za wcześniejsze cierpienia. Już nie wspominając o obudowaniu pewności siebie i mocy sprawczości (ponieważ HEJ! jeśli potrafisz kręcić się do góry nogami, trzymając się tylko dużym palcem od stopy i lewą dłonią, to wszystko jest możliwe).

Czy trzeba być roziągniętym?

Naturalnie nie. Pole dance to bardzo wszechstronny sport. Nasze ciało nabierze gibkości, ale nie jest wymagane robienie mostka czy szpagatu. Wiele osób trenujących nie robi szpagatu a na rurce wymiata. Rozciągnięcie nie jest najważniejsze.

Czy akceptujemy karty partnerskie? Multisport?

Nie. Nie planujemy również w przyszłości.